2017年11月30日 星期四

【東瀛吃買玩開心share】新開惹味新鮮海鮮Catch the Cajun Seafood

原先打算食過龍蝦包做午餐,怎料見到Luke's Lobster 隔離開左間新食店,見到d海鮮好好味咁,睇住果lunch menu 又唔係貴,千幾円,於是把心一橫上去試下!
原來此店9/11先開張,由於未有咁多人識,所以無乜客,正正可以讓我好好影相。
Catch the Cajun Seafood 源自於美國西海岸和夏威夷,把新鮮龍蝦、螃蟹、蝦子等海鮮,用香辣料炒後,直接倒於桌上,然後用「手抓」來吃,應該相當滋味!
餐廳好貼心,有成卷紙巾、圍巾、即棄手套、海鮮用的用具,好齊全!
我叫的lunch  set 是有碟上的,1580円,drink 加150円,海鮮有蟹、蝦、青口等,再配合粟米、腸仔、蔬菜,可自選飯、意粉或麵包,一上枱已經被吸引住,醬汁可是頂瓜瓜!lunch set應該選用了美國路易斯安那州獨特的「Cajun Sauce」,好惹味又有些辣辣地。店內應該還有黑芝麻胡椒口味,以及檸檬黃油大蒜口味可以選擇。
交通方式:
JR「原宿駅」 徒歩6分、千代田線、副都心線「明治神宮前〈原宿駅〉徒歩3分
(在Luke's Lobster隔離)
Catch the Cajun Seafood
地址:東京都渋谷区神宮前6-7-1 3F
營業時間:【Lunch】11:30〜15:30(L.O.14:30)【Dinner】17:00〜23:00(L.O. 22:00)
電話:03-5778-9226

沒有留言:

張貼留言